Regulamin studia 2019-12-19T19:37:15+00:00

Regulamin studia MINIOL TATTOO

1. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią regulaminu.
2. Studio wykonuje tatuaże tylko i wyłącznie osobom pełnoletnim.
3. Studio pobiera zadatki na poczet wykonanych tatuaży.
4. Zadatki pobierane są podczas umawiania terminów(poszczególna sesja musi być wcześniej zadatkowana).
5. Klient może otrzymać zwrot zadatku, jeśli zrezygnuje z wizyty nie później niż 14 dni przed umówionym spotkaniem.
6. Przed przystąpieniem do zabiegu, każdy klient zobowiązany jest do wypełnienia oświadczenia:” Zgoda na wykonanie tatuażu” za okazaniem dowodu tożsamości.
7. Studio nie wykonuje zabiegów osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków, środków psychoaktywnych i odurzających( tatuażysta ma prawo zrezygnować z wykonania usługi jeśli klient w danej chwili będzie nietrzeźwy i/lub jego stan zdrowia nieodpowiedni).
8. Studio ma prawo zrezygnować z wykonania tatuażu bez podania przyczyny(zwrot zadatku).
9. Studio zapewnia sterylność używanych do zabiegu narzędzi i materiałów.
10. W studio obowiązuje bezwzględny zakaz dotykania przedmiotów służących do wykonywania tatuażu. Nie przestrzeganie zaleceń grozi utratą zdrowia.
11. Stanowisko tatuatora to indywidualne miejsce pracy artysty, zabrania się zatem rozkładnia prywatnych rzeczy klienta na stolikach tatuatorów.
12. Studio nie ponosi odpowiedzialności za nieprzestrzeganie zasad pielęgnacji podczas procesu gojenia tatuażu.
13. Studio nie ponosi odpowiedzialności za sposób zachowania się barwników na cielę klienta, ze względu na szeroko pojęty sposób gojenia się ciała.
14. Studio udziela wszelkich informacji na temat gojenia się i pielęgnacji tatuażu.
15. Prosimy o nieprzyprowadzanie małych dzieci, zwierząt oraz nie więcej niż jednej osoby towarzyszącej.
16. Proces wykonania tatuażu jest zabiegiem nieodwracalnym. Przed przystąpieniem do zabiegu prosimy o rozwagę.

Plik z regulaminem do druku i podpisania